Thursday, March 4, 2010

Hari Khamis yg berbahagia :D

Alhamdulillah... selamat lg sehari aku puasa... selain nak ganti puasa wajib... puasa ni juga adalah antara terapi terbaik utk jiwa sbnrnya... alhamdulillah aku rasa tenang sgt2... insyaAllah aku akan teruskan amalan ni... jadinya kepada kawan2 yg belum ganti puasa tu ;))... moh la kita ganti cepat2... lg 5 bulan ramadhan nak menjelma :D... sesambil tu leh gak kita menyucikan dan menenangkan jiwa kita :D....

Hari ni murah rezeki aku :D. tgh hari td kak ain belanja opis kami lunch kepsi... sempena besday dia... tp sbb aku puasa... diorg simpan ah sket utk aku :D sket tak sket gak... 5 ketui ayam depa bg :((. suma isi2 je plak tu :((. uiks tak bersyukur plak aku ;)).... syukur sangat2... bukan rezeki aku sorg aa tu... rezeki dak2 rumah gak :D.

5 ketui tu cuma luak 2 je... mash potato tu pun luak sket je... aku tak lalu sgt... bnyk minum je hari ni... ooo unlike yesterday...hari ni aku wat kopi o kaw :)). minum air panas plak hari ni :D. aku mmg ske kopi o... tak kisah aa korg nak kata aku ni cam org tua ke hape :P janji kopi o tu sedap pada tekak aku :)):)). aku suka kopi arshad... susah plak mo cari kopi tu kat KL ni... satu je tmpt aku pernah jmpa jual kopi jenis tu... kat giant :)). tu pun aku dpt beli skali je... pi nak beli lg skali takdak juai dah :)).

esok da jumaat kan :D. ada paso mlm kat sini... ingat nak pi beli barang dapo sket aa esok... sian aku tgk dapo aku tu... cam di langgar garuda :)). budak2 ni plak barang da abes takde reti dia nak gtau aku :((. yg aku perasan bnyk lg ada kat dapo tu... minyak masak dgn garam :)):))... megi pun shila baru beli last week masa dia gi jom heboh...kalau tak megi pun tarak :)). esok la aku pi beli... sabtu ahad kalau tak jd balik kg... bole la aku masak2 utk berbuka... rasa mcm tak jd balik kg ni sbb ahad ada event LZS, pastu kena set up booth utk quality day... tgk la esok diorg fax duty rooster tu... kalau tak kena pun aku nak pergi gak la jengah2... sian kak fizah... dia slalu tolong aku :D...

ok aa aku nak merapu2 tmpt lain plak :D. selamat membaca la korg eh :)):)) papaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


weh korg :)):))...
aku search pic kopi arshad kat tenet :)) ada la plak :D. ni la rupanya

haaa yg peket2 ijau tu la :D. Mmg dari kecik aku tgk mak beli kopi ni sampai la skrg :)). kalau nak beli kopi mak mesti pesan beli kopi arshad :x... mekasih la founder kopi ni :x... skrg aku pun kalau nak beli kopi mesti cari kopi ni ;)). Dah dah :)) merapu meraban lg dahhhhhh :))
Papai ahhhhhhh :)):))


Pic Credit to : http://www.agrobasedproducts.com/index.php?option=com_content&task=view&id=170&Itemid=114


0 comments: