Sunday, March 7, 2010

Pizza Hut yg lembap

Lepas siap2 booth td... kami pergi makan kat Pizza Hut Wangsa Maju... pegi situ kononnya sbb kedai tu besar... mesti la service bagus... tp hampeh... lembap yg amat... bikin panas saje... da la masing2 kebuluran :((... By the way, ni la antara menu yg kami pesan...


Aku dgn kak fizah order set pizza ni... emm set mende tah utk 2 org... ni CNY promotion kut...not bad la pizza dia... atas tu de seafood sume... rasa dia bak kata fikah pun...mcm tomyam :))... yg tepi2 tu biasa la... ada cheese...


Ni plak pilihan siti... beef peparoni... tul ke aku eja tuh :))... aku kurang sket pizza ni sbb tebal gilak... aku ske thin crust... rangup dan enak :D:D...


Utk setiap set tu didatangkan dgn air dan sup... cam bese la... tp kami masing2 upgrade air... aku, siti n fikah order air ni... asam boi fizz... air ni mmg mabeles... best sgt... sup dia biasa ah... korg mesti penah mam kan :D... pastu de garlic bread gak... and kami add-on ciken wing... punya la lama nak tgu ciken wing tu... tak sempat ah aku mo amik pic... nasib baik la sedap benda tu.. kalau tak... mau aku tak jejak dah pizza hut kat wangsa maju tu lg lepas ni huhu...

Abis makan... kami nak mintak bill... so tekan la button yg ada kat meja tu... wahhh skali tekan je cepat diorg anto bill... sempat la kak ain komplen kat org yg anto bill tu... part bayo laju je... serbis lain haprak... tetiba pakcik meja sebelah sokong kami plak :))... rupanya dia punya order pun tak sampai2 lg :))... sabar je la pakcik, kami balik dlu :))...

0 comments: