Friday, March 5, 2010

Kejadian Mlm Tadi

:)):)) takde mende jadi pun :)). cuma aku tak leh tdo... puas aku pusing kiri pusing kanan... org kata tdo2 ayam... tu la sindrom yg aku kena mlm tadi...

sesambil tutup mata memaksa tdo tu... otak duk ligat pikir apsal aku tak leh tdo nih :-l... last2 baru tingat... masa berbuka tu kan aku da perabis air kopi o kaw :((:((. patut la tak leh tdo :)):)). lama dah tah kena sindrom ni... sejak2 meninggalkan alam persekolahan... tak pernah lg aku wat air kopi utk stay up... ni kebetulan plak jd camni huhu. adoi aiiii camne nih :)). mcm mana...macam mana pun... aku ttp paksa mata ni supaya tertutup :)).

awal la aku bgn pgi ni huhu... jgn tgh hari ni aku mamai dah la :)). agak2 mamai kang aku tdo je la lam opis ni... hari ni pun jumaat... rehat panjang :D. sempat kalau nak tdo seround dua ni :)).

ok la... nak mulakan keje...

Assalamualaikum semua :-h

0 comments: