Wednesday, March 3, 2010

Shepherd Pie ~ Juadah Berbuka~

Salam Semua...
Spt dijanjikan dgn liza ptg tdi... ni la aku nak tunjukkan rupa Shepherd Pie yg aku beli kat tmpt keje ku ptg td utk juadah berbuka ;)).


Ni la rupanya shepherd pie tuh... harga satu ni RM6.00. Slalu aku makan tak abes satu nih... tp hari ni sbb aku puasa... and takde nasi2 bagai... maka abes la pie ni ku santap td :))



Ni rupa isi dlm pie tuh.... ada daging cincang, lobak merah, labu n tah hape2 lg tah :)). yg pasti pie ni kurang muak berbanding lasagna pada aku la :D


Ni plak buah potong... buah tembikai susu... satu peket ni RM1.00.. slalu aku letak asam boi tp hari ni saje tamo asam boi... kureng sedap plak rasanya hari nih... tembikai tu kurang manis huhu tp tak pe la...masih boleh di telan :)).


Selain dr pie n buah tu tadi... aku beli gak cucur udang kat kedai ani... da siap potong2 gini harga dia RM1 je... ni makan dua org la kalau aku... tak makan time buka tu pun... sbb duk busy perabih pie tu :)). Simpan makan sambel tgk tv td ;))


Ni la serba sedikit juadah berbuka aku... air sirap tu mmg da siap2 aku buat simpan lam fridge, senang time nak minum da sejuk... tp sirap tu merah je boleh harap :)) manis tarak :)). aku menyahut seruan kerajaan kurang kan gula dlm minuman :))

to Liza :)) kalau tingin pie tu nnt suh mak belikan la :P. Rasa dia mmg sedap ah =p~ tak rugi rasa :)):))


p/s : pic sume kecik2 comel lote sbb amik kai HP je :)). Da nak berbuka baru pasan camera lam kete ;)) malas mo turun amik... so snap kai HP je la ;));)). pepandai ah korg ejas mata nak tgk gambar2 tu eh :)):))

0 comments: