Tuesday, March 9, 2010

Ingatan dr seorang sahabat

sementara tgu maghrib td... aku on9 kejap... duk depan lappy sambel tgk2 apa yg patut... patutnya sambil tgu maghrib aku ngaji ke hape.. ni tak pi ngadap lappy plak huhu... tgh leka2 tetiba ada YM masuk... dr kawan lama... kawan rapat time skolah2 dlu... amat rapat... sampai aku da mcm jd sebahagian dr keluarga dia... tp lepas abes skola... kami bawak haluan masing2... sampai la ni... tak pernah lg jmpa... cuma sesekali YM menjadi penghubung silatur rahim kami...

msg dia amat2 menyentakkan hati aku... dikala hati aku tgh kekacauan ni... tetiba dia bg msg camtu huhu... mekasih sahabat kerana mengingati aku ttg apa yg aku telah kelalaian selama ini...

korg nak taw apa msgnya... tgk la kat bawah ni...

"Kdg2 Allah patahkan hati kita utk selamatkan jiwa kita ,,,dia patahkan hati kita utk membuat hati kita bersemangat …dia memberi kita sakit supaya kita menjadi kuat …dia memberi kita kegagalan utk membuat kita rendah diri …dia menghantar penyakit supaya kita boleh belajar menghargai nikmat yg diberi oleh nya …hayati pemberian dr ALLAH SWT"

ye.. selama ni aku slalu terlupa menghayati dan menghargai apa yg Allah swt telah berikan pada aku... hari ini mujur masih ada teman yg mengingati aku tentang semua ini... Mekasih teman... terima kasih kerana menjadi teman yg baik utk diri aku...

0 comments: